Darmowa dostawa przy zamówieniach powyżej 400zł!

Często zadawane pytania

Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym Sklepie.

Kliknij na interesujące Cię pytanie:

1. Jak sprawdzić dostępność produktów?
Wszystkie towary, które widzicie Państwo na stronach naszego Sklepu są na stanie magazynowym. Czasem może się zdarzyć tak sytuacja, że danego produktu nie będzie, ale tylko w takiej okoliczności, gdy nałożą się na siebie zakupy, które będą dokonywane w tym samym momencie. W takiej sytuacji realizacja zamówienia może się wydłużyć, o czym zostaniesz niezwłocznie poinformowany.

Istnieje możliwość zamówienia danego produktu na specjalne zamówienie, jeśli danego rozmiaru aktualnie nie ma na stanie Sklepu, w takiej sytuacji prosimy o wysłanie zapytania na adres sklep@e-felina.pl. Poinformujemy Cię czy istnieje możliwość zamówienia danego produktu.

2. Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?
Na Twój adres email wyślemy informację o złożeniu zamówienia oraz o jego wysyłce. Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta (w przypadku zarejestrowanych Klientów) będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.
3. Jak długo będę czekać na przesyłkę?
Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz na adres email informację o przyjęciu zamówienia do realizacji, co oznacza że rozpoczynamy proces jego realizacji. Na Twój adres email na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia.

Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy

Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.

4. Jakie występują formy dostawy?
W zależności od ilości zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:
  • - firma kurierska DHL
  • - Paczkomaty

szczegóły w zakładce „Koszty dostawy”

5. Ile zapłacę za przesyłkę?
Koszt wysyłki znajdziesz w zakładce Koszty dostawy”, oraz bezpośrednio przy każdym wybranym przez Ciebie produkcie.
6. Jak zapłacić za zamówienie?
W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:
  • przelew na konto bankowe,
  • płatności elektroniczne poprzez dotpay.pl

szczegóły w zakładce „Formy płatności

7. Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?
Przykro nam, ale na chwilę obecną nie ma takiej możliwości.
8. Co to są kupony rabatowe?
W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę kodów, które należy wpisać w koszyku, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu.

Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.

9. Co to jest wieszak
Wieszak to miejsce, do którego możesz dodawać towary, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.

Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym Sklepie, zaloguj się i odłóż produkt na wieszak. Towary na wieszaku są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do Sklepu na wieszaku znajdziesz wszystkie zapisane i odłożone przez Ciebie towary. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z wieszaka. Pamiętaj jednak, że stan dostępności towaru jest na dany moment. Może się zdarzyć, że jeśli wrócisz do wieszaka po jakimś czasie, dany towar może być niedostępny. W takie sytuacji możesz do nas napisać, i dowiedzieć czy istnieje szansa zamówienia interesującego Cię towaru.

10. Czy mogę otrzymać fakturę VAT?
Tak, na zakupione w naszym Sklepie towary możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi podaj dodatkowo dane do faktury, tj. nazwę firmy i numer NIP. Informacje na temat chęci otrzymania faktury VAT prosimy przesłać na adres e-mail sklep@e-felina.pl. Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres dostawy” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.

Data wystawienia faktury VAT to data wysyłki Twojego zamówienia. Nie ma możliwości zmiany tej daty.

11. Jak zmienić moje zamówienie?
Możesz modyfikować swoje zamówienie jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie kliknięcia przycisku "Zamawiam", który oznacza potwierdzenie zakupu, modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej – najlepiej  mailowo sklep@e-felina.pl
12. Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?
Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie kliknięcia przycisku "Zamawiam" który oznacza potwierdzenie zakupu, anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej mailowo sklep@e-felina.pl
13. Gdzie jest moja przesyłka?
Wybierając opcję dostawy kurierem, w wiadomości email potwierdzającej wysyłkę towaru otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki. Link ten również jest widoczny dla zarejestrowanych klientów Sklepu, w podglądzie szczegółów złożonego zamówienia, w kolumnie Przesyłka.
14. Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?
Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa ona uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami poprzez napisanie e-maila na sklep@e-felina.pl.
15. Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?
W okresie 14 dni od odebrania zamówionego towaru, Klient ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyn, według ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość.Sprzedający niezwłocznie dokona zwrotu pieniędzy wraz z należnymi odsetkami. Oświadczenie o odstąpieniu proszę wysyłać pocztą tradycyjną na adres Salon Felina Centrum Riviera; ul.Kazimierza Górskiego 2; 81-304 Gdynia, lub za pomocą e-maila na adres sklep@e-felina.pl. 

Zapakowane i zabezpieczone przed uszkodzeniem towary należy odesłać na następujący adres:

Salon Felina  

Centrum Riviera

ul. Kazimierza Górskiego 2

81-304 Gdynia

Informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do Sklepu za pobraniem oraz do paczkomatów.

Bylibyśmy wdzięczni, gdyby zwracane towary w miarę możliwości były nieużywane, czyste, z metkami i "pozbawione zapachu" (np. kremy, perfumy).

Bylibyśmy wdzięczni, gdyby do przesyłki mogli Państwo dołączyć dowód zakupu w postaci paragonu.

Dołączenie do przesyłki wypełnionego formularza zwrotu, znacznie ułatwi i przyspieszy zwrot pieniędzy na Państwa konto oraz uchroni przed ewentualnymi błędami w numerze konta itd.

Formularz zwrotu można pobrać STĄD.

 

Opakowanie ozdobne jest usługą - nie podlega zwrotowi. W przypadku zwrotu, bądź wymiany bielizny, prosimy nie odsyłać opakowania ozdobnego.


Bylibyśmy wdzięczni, gdyby zwracany towar zapakowali Państwo w sposób, który uchroni go przed uszkodzeniem bądź zniszczeniem podczas transportu. 

Towar odsyłany ze względu na uszkodzenia/wady fabryczne po terminie 30 dni od daty zakupu, będzie przekazywany do rzeczoznawcy tylko pod warunkiem dołączenia dowodu zakupu oraz prawidłowo wypełnionego i podpisanego formularza reklamacji.

W przypadku zwrotu towaru w myśl art.7. ust.3 ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów Klient jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.

Sklep e-felina.pl nie ponosi odpowiedzialności za zaginięcie przesyłki nadawanej przez Klienta, co jest jednoznaczne z nieuwzględnieniem zwrotu w przypadku nie odnalezienia się przesyłki

16. Czy mogę wymienić zakupiony produkt?
Tak, jest u nas taka możliwość i masz 14 dni na wymianę towaru. W celu wymiany zakupionego towaru o kontakt mailowy na adres sklep@e-felina.pl, oraz prosimy o złożenie nowego zamówienia.

Zapakowane i zabezpieczone przed uszkodzeniem towary należy odesłać na następujący adres:

Salon Felina

Centrum Riviera

ul. Kazimierza Górskiego 2

81-304 Gdynia

Informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do Sklepu za pobraniem oraz do paczkomatów.

Do przesyłki należy dołączyć dowód zakupu w postaci paragonu oraz wypełniony formularz wymiany.

Formularz wymiany można pobrać stąd.

 

Opakowanie ozdobne jest usługą - nie podlega wymianie. W przypadku zwrotu, bądź wymiany bielizny, prosimy nie odsyłać opakowania ozdobnego.

 

W przypadku wymiany towaru zakupionego przez Klienta Sklep wylicza różnicę między jednostkowymi kosztami wysyłki zamówienia, które zostało dokonane pierwotnie, a kosztami wysyłki nowo zamówionych towarów. Jeżeli wartość zamówienia wymiennego przekracza wartość odesłanych produktów poinformuje Cię o wysokości dopłaty.

Bylibyśmy wdzięczni, gdyby wymieniany towar zapakowali Państwo w sposób, który uchroni go przed uszkodzeniem bądź zniszczeniem podczas transportu. 

Towar, którego wymiana nie zostanie uznana (odesłany po wymaganym  terminie, nie zawierający dowodu zakupu, bez metek lub pudełka, zabrudzony, uszkodzony), będzie odesłany na koszt Klienta.

Sklep e-felina.pl nie ponosi odpowiedzialności za zaginięcie przesyłki nadawanej przez Klienta, co jest jednoznaczne z nieuwzględnieniem wymiany w przypadku nie odnalezienia się przesyłki.

Prawo do wymiany nie narusza ani nie ogranicza ustawowego prawa Klienta do odstąpienia od umowy w ciągu 10 dni bez podania przyczyny (patrz punkt wyżej).

17. Czy mogę reklamować zakupiony produkt?
Wszelkie informacje na temat reklamacji znajdą Państwo na stronie „Reklamacje i Zwroty

 
18. Czy istnieje możliwość wysyłki za granicę
Przepraszamy, ale na chwilę obecną nie świadczymy takich usług.
19. Czy wszystkie towary widoczne na stronie Sklepu są dostępne "od ręki"?
Tak, wszystkie towary dostępne są "od ręki". W Sklepie jest prezentowany aktualny stan magazynowy. Może się jednak zdarzyć, że w tym samym momencie zostanie złożone zamówienie na ten sam produkt i system nie zdąży się zaktualizować - poinformujemy Cię o tym fakcie niezwłocznie.
20. Czy cena wyświetlana przy danej pozycji obejmuje opłatę za dostawę?
Nie, cena wyświetlana obok towaru określa jego wartość. Opłata za dostawę doliczana jest od całego zamówienia.

Szczegóły znajdują się w zakładce „Koszty dostawy”.

21. Nie znalazłam/-łem na Państwa stronie kodu promocyjnego, gdzie mogę go znaleźć?
Kod promocyjny jest przyznawany w trakcie trwania konkretnych kampanii promocyjnych. Nie posiadanie kodu nie stanowi przeszkody w złożeniu zamówienia.
22. Złożyłam /-łem dwa/trzy/cztery zamówienia, czy można wysłać je jedną przesyłką?
Tak, w takiej sytuacji prosimy o kontakt mailowy adres: sklep@e-felina.pl. Proszę podać numery zamówień, które mają być połączone w jedno. Połączenie zamówień zostanie potwierdzane e-mailem.
23. Czy można dostarczyć przesyłkę do odbiorcy określonego dnia?
Jest to możliwe tylko w przypadku wysyłki kurierem. Radzimy jednak jako dzień nadania przesyłki przez e-felina podać wcześniejszą datę (2 dni wcześniej niż data dostarczenia) i osobiście ustalić z przedstawicielem kuriera datę i godzinę dostarczenia przesyłki. Zdarzają się przypadki losowe gdy kurier nie może dostarczyć paczki w ciągu 24 godzin od daty nadania, jeśli więc ważne jest aby przesyłka dotarła określonego dnia konieczne jest monitorowanie przesyłki we własnym zakresie.
24. Czy istnieje możliwość otrzymania paragonu fiskalnego?
Tak, zgodnie z obowiązującymi przepisami, sklep internetowy ma obowiązek wystawiania paragonu fiskalnego.
25. Jak odzyskać hasło do e-felina.pl?
Na stronie logowania kliknij na podkreślony napis "Nie pamiętam hasła". Podaj adres e-mail, którego używałeś do rejestracji w e-felina.pl. Na Twój adres e-mail zostanie niezwłocznie wysłana wiadomość, zawierająca link, po kliknięciu którego przeniesiony zostaniesz na stronę e-felina.pl celem wygenerowania nowego hasła.
26. Jak skorzystać z rękojmi?
Aby skorzystać z rękojmi, prosimy o wypełnienie Formularza rękojmii, a następnie kontakt z nami za pośrednictwem adresu email sklep@e-felina.pl